fbpx

BLOG

KORONAKRYZYS – Jak wyjść z tego obronną ręką?

Bardzo wiele przedsiębiorców już doświadczyło kryzysu a wiele doświadczy go w najbliższym czasie. W niektórych branżach klienci po prostu przestali kupować. Nie wiemy co dalej zrobi rząd, ile potrwa ta sytuacja, nie wiemy jak zachowają się klienci, sprzedaż drastycznie spadła a wiele firm nie może jeszcze w ogóle funkcjonować. Dla wielu z nas, najpewniej dla Ciebie również jest to bardzo duże wyzwanie. Pierwsze co przychodzi do głowy to cięcie kosztów – ale to z reguły nie wystarcza. To co chcę Ci dziś pokazać to wyciągnięte analizy i wnioski z poprzednich...


LOGO – kilka porad

Zastanów się: 1.Jak klienci odbierają Twoją firmę z zewnątrz? 2.Jak prezentuje się Twoja strona internetowa i profil na facebooku? 3.Jak prezentują się Twoi pracownicy? 4.Jak wygląda siedziba Twojej firmy? Niestety, bardzo możliwe, że Ty, który czytasz ten tekst, zaniedbujesz identyfikację wizualną firmy do tego stopnia, że jesteś praktycznie niewidoczny dla potencjalnych klientów. Bardzo często, szczególnie w mniejszych miastach, firmę kojarzy się tylko po twarzy czy nazwisku właściciela, a to bardzo zawęża zasięg sprzedaży produktu lub usług. Pewnie wiele razy z podziwem patrzyłeś na firmy, które prezentują się profesjonalnym logo czy też wykorzystują inne sposoby...


Niewybaczalne błędy na Twojej stronie WWW

Dziś przyjrzymy się Twojej firmowej stronie internetowej. Zakładamy oczywiście że taką posiadasz. Jeśli nie to koniecznie zrób coś w tym kierunku, TERAZ. Skupimy się na kilku bardzo ważnych błędach które prawdopodobnie ograniczają Ci sprzedaż. A może nawet i ją uniemożliwiają. Strona internetowa jest potężnym narzędziem sprzedaży Twoich produktów czy usług, ale musi być dobrze skostruowana żeby spełniała swoje zadanie.  Dziś będzie bardzo konkretnie i prawdopodobnie za chwilę przeżyjesz szok. 1. TREŚĆ Ile razy ja to widzę : ” Nasza firma powstała …  ” ” Posiadamy produkt najwyższej jakości … ” ” Zapoznaj się z naszą...


Wizytówka – kawałek papieru

Mimo tego, że wśród nas przedsiębiorców coraz więcej się mówi o wizerunku to wciąż bardzo często dostaję zamiast wizytówki sponiewierany kartonik z milionem informacji. Dobra wizytówka to świetny sposób na kreację pozytywnego wizerunku. I to bardzo często podczas pierwszego kontaktu. Spróbuję dziś przekonać Cię do siły wizytówki tak jak na co dzień przekonuję swoich klientów. Dziś o możliwościach, błędach i treści naszych malutkich wydruków. 1. TREŚĆ Zacznijmy od najbardziej podstawowej informacji. Wizytówka to nie ulotka. Wielu z nas myśli że im więcej informacji wypisze na wizytówce tym więcej sprzeda. Jest to oczywiście całkowitą nieprawdą. Wypisywanie...